آیا اجاره بهای شما بیش از حد سنگین هست؟
آیا نگران شغل خود هستید؟
آیا میخواهید همزیستی مسالمت آمیز داشته باشیم؟

اوسنابروک – شهر همه ما
فارغ از تفاوتهایمان، همه ما میخواهیم در رفاه و امنیت زندگی کنیم.
میخواهیم شهری داشته باشیم که اجاره هایش مقرون به صرفه باشد و همه کودکان آینده ای روشن داش
میخواهیم شغلی مطمئن داشته باشیم و در محله ای به دور از آلودگی و سروصدا زندگی کنیم
همه ما خواهان شهری دوستانه ایم که در آن مردم به هم یاری میرسانند و کسی نگران فقر و خشونت نباشد
در چنین شهری همه مان بهتر زندگی میکنیم
ما برای این هدف تلاش میکنیم. شما هم به ما بپیوندید

« شهری برای همه» دستیافتنی است.

تأمین اجتماعی برای همه. چگونه میتوانیم این هدف را با هم محقق کنیم؟ چند نمونه:
مسکن، آموزش و بهداشت:
یک شرکت شهری قوی در حوزه مسکن، اجاره بهای پایین را برای ما به ارمغان میآورد. یک برنامه عملیاتی روشن، جوانان را حمایت میکند و به فقر کودکان در اوسنابروک پایان میدهد.
کار مطمئن و حمایت اقلیمی عادلانه اجتماعی:
انرژی های تجدیدپذیر امکان گرمایش مقرون به صرفه برای همه را فراهم میکنند و مشاغل پایدار را در شهر ما تضمین می نمایند. ثروتمندترین ها باید سهم بیشتری در حمایت از محیط زیست بپردازند.
همه متعلق به اینجا هستند – فارغ از سن، هویت و پیشینه:
ما در مکان های دوستانه و با یکدیگر دیدار داشته باشیم. شهر از زنان و افراد کوئیر در برابر خشونت حمایت میکند.اوسنابروک باید به پناهگاهی امن برای کسانی تبدیل شود که از جنگ و سختی گریخته اند.
ما مایلیم درباره این موضوعات با شما گفتگو کنیم.
چه کسی هزینه اینها را میپردازد؟
اوسنابروک با کسری بودجه دست و پنجه نرم میکند، در حالی که جامعه ما در مجموع بسیار ثروتمند است.
ثروت به طور فزاینده ای به صورت نابرابر توزیع میشود. ثروتمندترین ۵ درصد مردم، تقریباً نیمی از کل دارایی ها را در اختیار دارند که بیشتر آن از طریق ارث به دست آمده است. اکنون برنامهریزی هایی هستند که بار دیگر به قشر مرفه تخفیف داده شود، در حالی که هزینه های قشر پایین تر جامعه کاهش یابد. علاوه بر این، توزیع درآمدهای مالیاتی میان دولت فدرال و شهرداری ها نیز دارای نقص های اساسی است.
اوسنابروک باید در کنار سایر شهرها، بر دولت فدرال فشار آورد:
احیای مالیات بر ثروت،
اخذ مالیات عادلانه بر ارث،
کسر سودهای استثنایی و تأمین منابع مالی بیشتر برای شهرها.
اگر ثروتمندترین ها سهم عادلانه خود را بپردازند، همه ما میتوانیم بهتر زندگی کنیم.

بیایید فعال باشیم و آگاهانه رأی بدهیم!
اگر با هم، با صدایی قاطع از منافع خود دفاع کنیم، میتوانیم به دستاوردهای بزرگی برسیم!
ما میخواهیم در رویدادها شرکت کنیم؛ یکدیگر را ملاقات کنیم و از هم بیاموزیم. چگونه میتوان تأمین اجتماعی را برای همه محقق کرد؟
ما با هم بر احزاب اوسنابروک فشار میآوریم، چون در سپتامبر ۲۰۲۶ انتخابات برگزار میشود.
ما را بشناسید و به ما بپیوندید!
شهری برای همه – در راستای منافع مشترک ما.

مضر است DfA
و هر حزبی که از آن پیروی کند نیز به ما آسیب میزند.
DfA تفرقه می اندازد. میخواهد ثروتمندان ثروتمندتر شوند و تأمین اجتماعی را به خطر بیاندازد. این حزب بحران آب و هوایی را انکار میکند و مشاغل را به مخاطره می اندازد. این حزب نفرت علیه افرادی که به کشور ما میآیند را دامن می زند و تهدیدی جدی برای دموکراسی محسوب میشود.
DfA اوسنابروک دقیقاً عکس «یک شهر برای همه» را میخواهد، اما تلاش میکند این. واقعیت را در برنامه انتخاباتی خود پنهان کند. ما فریب نخواهیم خورد.
شهری برای همه – متحد علیه سخنان نفرتآمیز راستگرایانه!

